معرفی برترین پلاگین ها و وی اس تی ها

کیوبیس 11 نرم افزار آهنگسازی خارق العاده (Steinberg Cubase Pro 11​​​​​​​)

کیوبیس ۱۱ منتشر شد . یک نرم افزار تخصصی آهنگسازی از کمپانی بزرگ Steinberg . که تمامی کاربران DAW های مطرح جهان منتظر نسخه جدید آن بودند . قطعا می دانید که نرم افزار های Cubase جز مطرح ترین نرم افزار های آهنگسازی در دنیا هستند . که روزانه هم تعداد کاربران آن ها رو به افزایش است . محیط کاملا اختصاصی و مدرن این نرم افزار ، امکاناتی نظیر ضبط صدا ، تولید آهنگ ، آهنگسازی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ را برای شما فراهم می آورد . پس از کیوبیس ۱۰.۵ ، این بار نوبت ورود نسخه ۱۱ این نرم افزار به دنیای آهنگسازی رسیده است .

این نسخه از کیوبیس ۱۱ در واقع کیوبیس پرو ۱۱ با حفظ المان و ارتقای امکانات قبلی نرم افزار در محیط کاربری ، پلاگین ها ، امکانات میکس و مسترینگ و ضبط صدا و … امکانات جدید و منحصر بفردی را نیز به نرم افزار افزوده است . این بار تمرکز اصلی سازندگان ، بر روی ارائه یک تجربه روان و منحصر به فرد از محیط این نرم افزار دوست داشتنی بوده است . به طوری که ، با حالت جدید slicing . شما قادر خواهید بود تنها با یک کلیک تمامی لوپ های مورد نظر خود را آماده پخش کنید .​​​​​​​ 

این نرم افزار باعث تغییرات شگرفی را در شیوه کاربری ، آهنگسازی ، میکس و مسترینگ شده است .

امکانات جدید کیوبیس پرو ۱۱

1 - وجود حالت Global Tracks در پنجره Key Editor
2 - Spectral Comparison EQ یک مدل اکولایزر EQ پیشرفته که تنها در نسخه پرو قابل دسترس می باشد
3 - Video Export Render ویژگی جذاب و بسیار کاربردی اکسپورت ویدئو مناسب برای موسیقی متن ، فیلم و سریال
4 - Retrospective MIDI Record برای تولید یک چرخه کامل ضبط MIDI از ملودی ، آکورد و …
5 - The Score Editor ویژگی نت نویسی پیشرفته به صورت خط حامل که تنها در نسخه پرو قابل دسترس می باشد
6 - حالت های Bend جدید و متنوع
7 - همگام بودن با تغییرات تمپو در هنگام ساخت آهنگ
8 - انجام دادن چندین کار مختلف تنها با یک کلیک
9 - Workflow improvements تغییرات قابل توجه و مثبت در گردش کاربری نرم افزار
10 - Combined Select Tool ترکیب دو ابزار انتخاب لاین ها برای ویرایش هر ترک که روند کار شما را حرفه ای تر خواهد نمود
 
جالب است بدانید که این نرم افزار تواسنه است برنده جایزه گرمی بهترین hip hop . هم به خود اختصاص دهد که موقیت بزرگی به شمار می رود . این نسخه از کیوبیس هم مانند نسخه های پیشین در سه مدل Cubase Pro 11 ، Cubase Artist 11 و Cubase Elements 11 عرضه شده است . ​​​​​​​

تیزر معرفی نرم افزار

تیزر معرفی نرم افزار

تیزر معرفی نرم افزار

تیزر معرفی نرم افزار

نرم افزار آهنگسازی ایبلتون لایو 10 (Ableton Live 10 Suite v10.1.30)​​​​​​​

امکانات جدید ایبلتون لایو ۱۰​​​​​​​


​​​​​​​صداهای رساتر ، پیشرفت در گردش کاربری ، Library قدرتمند و پتانسیل نامحدود برای میکس آهنگ از جمله امکانات جدید نسخه ۱۰ نرم افزار ایبلتون لایو می باشد. پلاگین های جدید Wavetable ، Echo ، Drum Buss و Pedal با صداهای جدید و رنگارنگ و جلوه های ویژه در خدمت کاربر هستند. سینتی سایزری تحت عنوان Wavetable در Ableton Live 10 قرار گرفته که با استفاده از مصنوعات آنالوگ و طیف وسیعی از ابزارها می توان بدون دانش عمیق در مورد طراحی صدا ، اقدام به ساخت انواع سینت های مختلف نمود.

Ableton Live Suite 10 یک نرم افزار میزبان DAW همه جانبه تولید موسیقی و اجرای موسیقی Live از کمپانی مطرح Ableton می باشد. با استفاده از ایبلتون لایو ۱۰ با استفاده از Devices های جدید و متنوع اقدام به ساخت ، اجرا و کنترل آهنگ نمایید. یک لایبراری صدای جدید و یک دنیای جدید در ایبلتون لایو ۱۰ به روی شما باز شده است که بتوانید با حداکثر توان خود و بدون هیچ محدودیت و با نهایت یکپارچگی اقدام به ساخت آهنگ نمایید. Wavetable, Echo, Drum Buss and Pedal امکانات و دیوایس های جدید پشتیبانی شده از Ableton Live Suite 10 می باشند. دستگاههایی که معنای جدید به صداها و آهنگهای شما خواهند داد.


پلاگین میکس ایزوتوپ نوترون (3 iZotope Neutron 3 Advanced v3.2.0​​​​​​​)

ابزارهای ایزوتوپ نوترون ۳​​​​​​​


1 - Sculptor
2 - Transient Shaper
3 - Exciter
4 - Gate
5 - Compressor
6 - Equalizer
​​​​​​​

iZotope Neutron 3 Advanced جدیدترین نسخه از این پلاگین میکس پر سر و صدا و محبوب در سطح جهانی و در واقع نسخه سوم با نام ایزوتوپ نوترون ۳ از کمپانی مطرح iZotope می باشد. سازندگان Ozone و RX این بار با Neutron 3 باز گشته و ابزار مناسب برای شما برای تولید یک میکس فوق حرفه ای مناسب در فضا و قرن بیست و یکم را فراهم آورده اند. کارکرد سریعتر ، عملکرد بهتر ، محیط کاربری از نو طراحی شده و دلپذیر ، انواع ابزار دستیار میکس و هرآنچه شما برای میکس آهنگ نیاز دارید در Neutron 3 یکجا جمع شده اند. حالت جدید Sculptor با پروفایل های فراوان به شکل گیری کلی میکس شما کمک شایانی خواهد نمود. تعداد ترک های صوتی بیشتر ، مقدار مصرف بهینه CPU به نسبت نسخه قبل ، امکان حذف رزونانس و … از امکانات ایزوتوپ نوترون ۳ می باشند.


مجموعه پلاگین های میکس و مسترینگ (FabFilter Total Bundle v2020.12​​​​​​​)

لیست پلاگین های موجود در FabFilter Total Bundle 2020​​​​​​​


FabFilter Micro v1.22
FabFilter One v3.33
FabFilter Pro-C 2 v2.12
FabFilter Pro-DS v1.16
FabFilter Pro-G v1.26
FabFilter Pro-L 2 v2.07
FabFilter Pro-MB v1.23
FabFilter Pro-Q 3 v3.17
FabFilter Pro-R v1.10
FabFilter Saturn 2 v2.03
FabFilter Simplon v1.32
FabFilter Timeless v2.32
FabFilter Twin v2.32
FabFilter Volcano v2.32

​​​​​​​

FabFilter Total Bundle 2020 یک پکیج کامل پلاگین های بسیار جدید و مدرن در جهت میکس و مسترینگ موزیک به روز شده داز کمپانی FabFilter می باشد. تمامی پلاگین های سری FabFilter در این پکیج قرار دارند و قدرت تک تک این پلاگین ها در بخش های مختلف میکس و مسترینگ مثال زدنی است. لازم به ذکر است ، قیمت این مجموعه در سایت مرجع ، ۹۹۹ دلار ثبت شده که این قیمت به خوبی نشانگر کیفیت و قدرت این محصولات می باشد. لیست پلاگین های این مجموعه به همراه نسخه آنها در زیر درج شده است. مجموعه پلاگین های FabFilter به همراه محصولات iZotope و Waves از بهترین های دنیا در بحث میکس و مسترینگ می باشد که خوشبختانه به صورت مداوم توسط کمپانی به روز  می شود .


تیزر معرفی نرم افزار

پلاگین بی نظیر و استثنائی میکس وکال (iZotope Nectar Plus v3.3.0​​​​​​​)

ویژگی های پلاگین iZotope Nectar Plus​​​​​​​


1 - ابزاری مناسب برای هر صدا و هر سبکی
2 - عملکرد بسیار خوب از طریق قابلیت پاسخ به فرکانس های صدایی بالا
3 - طراحی کاملا جدید و مدرن
4 - رابط کاربری بسیار ساده و پویا​​​​​​​

iZotope Nectar Plus یک پلاگین بی نظیر و خارق العاده از کمپانی مطرح و بزرگ iZotope می باشد. Nectar Plus در واقع نسخه پیشرفته و بهینه شده Nectar 3 می باشد ، قابلیت های بیشمار این پلاگین به شما اختیار این را می دهد که ثانیه به ثانیه صدای خود را در کم ترین زمان ممکن ویرایش کنید و آن را به یک صدای کاملا حرفه ای تبدیل کنید.
زبان طراحی جدید و رابط کاربری کاملا پویا که Nectar Plus از آن ها بهره می برد به شما قابلیت خلق صداهای کاملا متفاوت و زیبا را می دهد. با استفاده از این پلاگین شما به مجموعه ای از مدرن ترین ابزار ها دسترسی دارید که برای هر پروژه میکس صدا و آوازی جوابگو می باشد.


تیزر معرفی نرم افزار

وی اس تی ویولن  با کیفیت (Native Instruments Stradivari Violin v1.1.1)​​​​​​​

ویژگی های وی اس تی Native Instruments Stradivari Violin​​​​​​​
​​​​​​​

1 - صدای بسیار واقع گرایانه و لذت بخش
2 - قابلیت جابه جایی و سوییچ بین ۲۰ حالت مختلف صدایی از جمله Long ، Short ، Expressive ، Dynamic و بسیاری از حالت های ویژه دیگر
3 - دارا بودن چندین میکروفون مختلف در فواصل گوناگون از ساز که همگی در جای خود بسیار کاربردی می باشند
4 - قابلیت تغییر وضعیت انگشتان بر روی ساز
5 - کنترل تمپو ، گام و حجم صدا به صورت کاملا حرفه ای

Native Instruments Stradivari Violin وی اس تی بسیار با کیفیت و خوش صدا ویولن تحت کنتاکت از کمپانی مطرح Native Instruments می باشد. این وی اس تی در واقع ، یک ابزار بسیار قدرتمند در زمینه اجرای تکنوازی ( سولو / Solo ) می باشد که توجه همگان را به خود جلب کرده است. اساس و پایه این وی اس تی برگرفته از ویولن نفیس و ارزشمند “وسوویوس” می باشد که در سال ۱۷۲۷ توسط آنتونیو استرادیواری در ایتالیا ساخته شده است و صدای بی نظیر و گوش نوازی را از خود به نمایش میگذارد . 
این مجموعه وی اس تی با بالاترین دقت و جزئیات خارق العاده نمونه برداری شده که باعث میشود تا مدت ها لذت کار کردن با آن را فراموش نکنید. به لطف پنل تنظیمات بسیار گسترده و مدرن این وی اس تی که شامل انواع پنل های شخصی سازی ، تنظیمات تخصصی صدا ، سرعت ، ترمولو و … می باشد قادر خواهید بود که ملودی های خود با صدای هر چه زیباتر و دقیق تر از گذشته بنوازید . این محصول به خودی خود یک بانک صدای کامل و جامع ویولن سولو به شمار می رود که طیف بسیار وسیعی از تکنیک ها و خلاقیت های نوازندگی را پوشش می دهد .


صفحه بعد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید